Més èxits pel Club Atletisme Gavà
L’Érika Duro i la Berta Vilà sots-campiones d’Espanya amb la selección catalana

El Club Atletisme Gavà ha tancat un cap de setmana exitós en la disputa de diverses competicions nacionals

D’entrada, Érika Duro i Berta Vilà es van proclamar sots-campiones d’Espanya de marxa a nivell de seleccions, representant la selecció catalana, en una prova que va guanyar la selecció murciana. Duro va ser la segona catalana en entrar a la meta.

D’altra banda, en el campionat d’Espanya sub-23, Miquel Domènech va aconseguir la cinquena plaça a la final del 800ml, fent marca personal d’1:51.23s. Pablo Verdeguer, d’altra banda, va acabar 8è d’Espanya en heptatló amb una puntuació de 4.486 punts, també assolint marca personal, mentre que Mar Cortés, fou 19ena en la prova de 60mll, amb un crono de 7.93s i també fent marca personal.

En el campionat màster de llançaments català, Emiliano Moro (M-70) i Jose Luís Gil (M-50) van obtenir la medalla d’or en llançament de disc.

En el campionat sub-20 de Catalunya, Maria Brullas, en una carrera pletòrica, va acabar 4rta de Catalunya en 60mll i amb una marca de 7.79s va aconseguir la mínima pel campionat absolut d’Espanya.