El grup municipal de Podemos a Gavà va voler manifestar als mitjans de comunicació locals el seu posicionament “contra el Pla de Ponent”. La formació morada, que es va sumar dissabte a la protesta ciutadana convocada per la Plataforma Aturem el Pla de Ponent, va assegurar que “cal parar aquest projecte urbanístic, perquè és inadmissible que el interessos econòmics estiguin per sobre dels interessos de l’ecologisme”.
El portaveu de la formació a la nostra ciutat, Miguel Herrera, va voler recordar que “aquest planejament suposa l’edificació de més de 5000 habitatges nous, la qual cosa suposarà un increment de 15.000 habitants, una xifra que és massa elevada i suposarà una saturació de serves i problemes de mobilitat, a més de la destrucció de bosc en un moment d’emergència climàtica, on més que mai caldria protegir el nostre medi natural”. Herrera afegeix que “aquest espai es un corredor biològic molt important que cal preservar”, raó per la qual ha volgut demanar “la col·laboració de tothom”.
Podemos ha fet “una crida al govern municipal, a l’Alcaldessa i a tota la població de Gavà per aturar aquest pla urbanístic” i ha defensat “la celebració d’una consulta popular perquè la ciutadania pugui expressar-se”.