Signatura de llibres a la carpa de Cs

Sergio Fidalgo autor de «Usted puede salvar España» i Sergio Sanz responsable de «La Cataluña que queremos» han estat aquest matí signant els seus llibres a la carpa de Cs Gavà a la Rambla.

Fidalgo, director de ElCatalán.es precisava que la seva obra esdevé “un recull de consells senzills que pla gent pot seguir per elaborar el seu propi full de ruta per aconseguir que triomfi la convivència a Catalunya i que el nacionalisme no sigui l’opció hegemònica”. Fidalgo afegeix que “d’aquesta manera es podrà ajudar a Ciutadans i a Societat Civil, així com a totes aquelles formacions i entitats que volen apostar per una Catalunya lleial amb Espanya i respectuosa amb la legalitat i el seu marc constitucional”.

L’altre llibre, “La Cataluña que queremos”, recopila articles de 30 catalans: Dolores Agenjo, Juan Arza, Josep Ramon Bosch, Josep Bou, Albert Castillón, Nicolás Cortés, José Domingo, Miquel Escudero, Alberto Fernández Díaz, Joan Ferran, Teresa Freixes, Josep Maria Fuster-Fabra, Teresa Giménez Barbat, Mariano Gomá, Pau Guix, Joan López Alegre, Carlos Losada, Carina Mejías, Álex Ramos, Ángeles Ribes, Antonio Robles, Sergio Sanz, Vicente Serrano, Paco Sierra, Miriam Tey, José María Tovillas, Óscar Uceda y José Miguel Villarroya. L’obra està prologada per Félix Ovejero i Tomás Guasch. Segons ha explicat el seu autor, Sergio Sanz, que també és diputat de Cs al Parlament, subratlla que «tots ells projecten una imatge de Catalunya a favor de la convivència, el respecte, la pluralitat i la tolerància i posa l a mirada en la recerca de solucions als problemes reals i no en les divisions”.

 

PUBLICITAT