Síndic de Greuges
Martínez, ahir a la tarda a l'Ajuntament de Gavà

Joan Martínez serà Síndic de Greuges durant cinc anys més. Així ho va decidir ahir el Ple Municipal en la seva sessió ordinària del mes de setembre, amb unanimitat de vot i elogis generals per part dels sis grups municipals que conformen el plenari.

Joan Martínez, en declaracions als mitjans de comunicació locals, es va declarar “content perquè m’agrada la feina que estic fent i m’agradarà continuar desenvolupant-la”. El renovat Síndic va destacar que “encara queden moltes a fer i espero que, quan la gent tingui algun greuge, vingui a presentar-lo. No és cap garantia de que la seva demanda surti bé, perquè hi ha moltes interpretacions sobre les qüestions que es presenten, però el que sí que se li promet és una bona atenció”.

Martínez va recordar, a més, que a partir d’avui comença el trasllat de la Sindicatura a l’edifici del Centre d’Història de la Ciutat, “una demanda que venia fent des de fa temps perquè, tot i que ens traslladem a un edifici municipal com és el de l’antic ajuntament, també és un edifici amb solera i la veritat és que estant on estem ara, que és a dins de l’actual ajuntament, la gent pot identificar que treballem per l’ajuntament. La Sindicatura, però, és independent, i vol demostrar la seva independència fins i tot sortint de l’edifici consistorial. A partir d’ara, si algú no vol venir a veure al Síndic perquè es trobava a dins de l’Ajuntament, ja pot venir al Centre d’Història de la Ciutat amb total tranquil·litat”.

La totalitat dels grups municipals van alabar la gestió feta fins ara per Martínez en el seu rol de Síndic de Greuges, i li van desitjar molta sort i encert en la seva gestió dels propers cinc anys.