la formació ha emès un comunicat de premsa expressant el seu agraïment
Albert Massana
El passat dilluns dia 8 de març es va fer la vetlla i el funeral per Albert Massana, mort sobtadament la nit del 3 al 4 de març i fins aleshores, regidor i portaveu del grup Municipal d’ERC-Gavà.

En el comunicat  ERC- Gavà destaca que : “Tot respectant les mesures de seguretat per la Covid, desenes i desenes de persones, membres de diverses entitats i representants polítics, tant de nivell local com nacional, es van acostar a la capella ardent de la Sala de Plens al llarg del matí i/o al funeral de l’església de Sant Pere a la tarda per fer un últim comiat al company Albert Massana i, també, per estar al costat i donar tot el suport possible a la família, parella, amics i companys de la secció local d’ERC en un moment molt trist i dur “.

ERC  agraeix : “Aquest escalf per part de la gent és mostra de qui era Albert Massana, tant com a polític com, sobretot, personalment. Algú sempre al costat de la gent, sempre disposat a donar un cop de mà a qui ho necessités. Sempre rialler i desbordant optimisme, l’Albert es va fer estimar per molta gent.Una persona intel·ligent i sempre disposada a aprendre coses noves; a nivell associatiu i polític, l’Albert va destacar per la seva gran capacitat de treball, seguint sempre les seves conviccions però sempre sent capaç de generar consensos defugint sempre el sectarisme”.

En el comunicat es recorda la personalidad d’Albert Massana: “Era una gran persona i tothom que el va conèixer hi està d’acord i, per això, tanta gent el va voler acomiadar i estar al costat de la seva família, de la mateixa manera que ell sempre va estar al costat de la gent “.

ERC-Gavà valora les mostres d’afecte i suport rebuts: “Coneixedors de com aquest escalf ha estat d’important per a la família, parella, amics i, també, per a tots els seus companys d’ERC-Gavà, volem donar el nostre més sentit agraïment a tots i totes que, ja fos presencialment el dilluns a la vetlla o al funeral o mitjançant missatges hagin volgut acomiadar l’Albert i confortar tant la seva família com amistats”.