Pepe Oriola ha aconseguit, aquest cap de setmana, quedar primer en la segona de les curses disputades al circuit de la Rivera, a Uruguai, en una nova competició de les TCR South America.

La carrera va partir amb la graella invertida dels 10 primers de la classificació i Pepe Oriola, després de fer una gran sortida, es va col·locar tercer amb només una volta, superant a Urrutia. Una volta després, avançava Adalberto Baptista i se situava segon per darrere d’Otero. Ja com a líder, el pilot de Gavà va aconseguir guanyar 1 segon d’avantatge respecte a Santi Urrutia. A parir d’aquí, la carrera es va mantenir lineal fins que, en la volta 12, va sortir el Safety Car i l’avantatge que tenia Oriola es va diluir.
La cursa es va reprendre en la volta 13 i Oriola es va escapar novament i va guanyar sense problemes després que Urrutia s’hagués de retirar per problemes en la direcci hidràulica del seu vehicle.
https://twitter.com/i/status/1437175887758233604
El pilot de Gavà acaba el cap de setmana doncs coma líder de la general amb 124 punts, seguit per Baptista amb 99 i Reis amb 80. La pròxima data del TCR South America serà el cap de setmana del 2 i 3 d’octubre en el circuit de la Pineda, l’Uruguai.





